«А.Навои атындағы №11 жалпы орта мектеп» КММ http://11.shymkent-mektebi.kz/ ru «А.Навои атындағы №11 жалпы орта мектеп» КММ DataLife Engine Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы http://11.shymkent-mektebi.kz/575-blm-beru-jymyny-zhalpy-sipattamasy.html http://11.shymkent-mektebi.kz/575-blm-beru-jymyny-zhalpy-sipattamasy.html
Өзін-өзі бағалау бөлімдері Өзін-өзі бағалаудың мазмұныӨзін-өзі бағалау материалдарыДереккөздер1Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасыБілім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы). 
  
Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт).
 
 Заңды тұлғаға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер).
 
Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар.
 
 

Рұқсат етуші құжаттар
 
 
 
 
 
 
 
 
 Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтама 
 
 
Заңды тұлғаның  байланыс деректері
 
  
Заңды тұлға өкілін басшы лауазымына туралы бұйрық 
 
  
Білім беру ұйымының Жарғысы

Мектептің ішкі тәртіп ережесі pdf
 
 Лицензия және (немесе) оған қосымша
 
Технический паспорт.pdf
 
Жылжымайтын мүліктің жоқтығы (барлығы) туралы анықтама.pdfeGov.kz электронды үкімет порталы
 
 
Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 

Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 
Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
"Е-лицензиялау" 
порталы
 
 
 
 
 
 
 ]]>

Өзін-өзі бағалау бөлімдері Өзін-өзі бағалаудың мазмұныӨзін-өзі бағалау материалдарыДереккөздер1Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасыБілім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы). 
  
Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт).
 
 Заңды тұлғаға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер).
 
Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар.
 
 

Рұқсат етуші құжаттар
 
 
 
 
 
 
 
 
 Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтама 
 
 
Заңды тұлғаның  байланыс деректері
 
  
Заңды тұлға өкілін басшы лауазымына туралы бұйрық 
 
  
Білім беру ұйымының Жарғысы

Мектептің ішкі тәртіп ережесі pdf
 
 Лицензия және (немесе) оған қосымша
 
Технический паспорт.pdf
 
Жылжымайтын мүліктің жоқтығы (барлығы) туралы анықтама.pdfeGov.kz электронды үкімет порталы
 
 
Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 

Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 
Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
"Е-лицензиялау" 
порталы
 
 
 
 
 
 
 ]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:42:00 +0500
Кадрлық сапаны талдау http://11.shymkent-mektebi.kz/574-kadrly-sapany-taldau-zhattar-atauy-fajldy-arau-1-malmderd-attestattau-bjrytary-2-tarifteu-zhne-shtat-kestes-malmderd-attestattau-b.html http://11.shymkent-mektebi.kz/574-kadrly-sapany-taldau-zhattar-atauy-fajldy-arau-1-malmderd-attestattau-bjrytary-2-tarifteu-zhne-shtat-kestes-malmderd-attestattau-b.html  Құжаттар атауы Файлды қарау1Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары
2
Тарифтеу және штат кестесі
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары


2023-2024 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf2024-2025 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf2025-2026 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf3№7 қосымша
Педагогтердің кадрлық тізімі.pdf4Педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық кайта даярлауды растайтын құжат, онын ішінде базалық  білімі жоқ педагогтер туралы; қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы; мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларынын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы; кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының денгейін арттыру/растау туралы мәліметтер; кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы толық мәліметтер.7 қосымшаны растайтын құжаттар.pdf

Біліктілікті арттыру курстары 

Қосымша жүктелген құжаттар
  
5Білім беру саласындагы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың сонғы бес жылдағы аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болған жағдайда) туралы мәліметтер. 
Педагогтердің жетістіктері туралы мәліметтер]]>
 Құжаттар атауы Файлды қарау1Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары
2
Тарифтеу және штат кестесі
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары


2023-2024 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf2024-2025 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf2025-2026 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.pdf
1.3. Бұйрықтар.pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.pdf3№7 қосымша
Педагогтердің кадрлық тізімі.pdf4Педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық кайта даярлауды растайтын құжат, онын ішінде базалық  білімі жоқ педагогтер туралы; қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы; мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларынын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы; кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының денгейін арттыру/растау туралы мәліметтер; кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы толық мәліметтер.7 қосымшаны растайтын құжаттар.pdf

Біліктілікті арттыру курстары 

Қосымша жүктелген құжаттар
  
5Білім беру саласындагы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың сонғы бес жылдағы аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болған жағдайда) туралы мәліметтер. 
Педагогтердің жетістіктері туралы мәліметтер]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:40:35 +0500
Білім алушылар контингенті http://11.shymkent-mektebi.kz/573-blm-alushylar-kontingent-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-3-blm-alushylar-kontingent-blm-alushylar-kontingentn-sandy-ramy-31.html http://11.shymkent-mektebi.kz/573-blm-alushylar-kontingent-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-3-blm-alushylar-kontingent-blm-alushylar-kontingentn-sandy-ramy-31.html
Құжаттар атауы2023-20242024-20252025-20263Білім алушылар контингентіБілім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер

Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf 
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер

]]>

Құжаттар атауы2023-20242024-20252025-20263Білім алушылар контингентіБілім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер

Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf 
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер

]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:39:02 +0500
Оқу-әдістемелік қызмет http://11.shymkent-mektebi.kz/572-ou-dstemelk-yzmet-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-4-ou-dstemelk-zhmys-oytu-ntizhelerne-badarlana-otyryp-blm-beru-mazm.html http://11.shymkent-mektebi.kz/572-ou-dstemelk-yzmet-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-4-ou-dstemelk-zhmys-oytu-ntizhelerne-badarlana-otyryp-blm-beru-mazm.html
Құжаттар атауы 2023-2024 2024-20252025-2026
4Оқу-әдістемелік жұмысОқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) 
Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерін  базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік-эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды  қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;
4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);
4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);
4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);
4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;
4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің  үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;
4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);
4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);
4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);
4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;
4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)
Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.
]]>

Құжаттар атауы 2023-2024 2024-20252025-2026
4Оқу-әдістемелік жұмысОқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) 
Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерін  базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік-эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды  қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;
4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);
4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);
4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);
4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;
4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
4.1. Білім беру ұйымынын басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің  үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;
4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;
4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;
4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);
4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру (құжат);
4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);
4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;
4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:
4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 
4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)
Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;
4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.
Оқу мерзіміне өлшемшарттар:
4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.
]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:37:29 +0500
Оқу-материалдық қоры http://11.shymkent-mektebi.kz/571-ou-materialdy-ory-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-5-ou-materialdy-aktivter-oytu-ntizhelerne-badarlana-otyryp-blm-beru.html http://11.shymkent-mektebi.kz/571-ou-materialdy-ory-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-5-ou-materialdy-aktivter-oytu-ntizhelerne-badarlana-otyryp-blm-beru.html

Құжаттар атауы


Мәлімет


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:


5.1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау  

мәлімет


5.2. Ғимарат туралы (ғимарат типі, салыған жылы, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.).

мәлімет


 Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы

(кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар,нақты біліктіліктер, мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).

мәлімет


5.4. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы

мәлімет


5.5. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы 

мәлімет

мәлімет 

5.6. Цифрлы мектеп 

мәлімет


5.7. Оқу кабинеттері 

мәлімет 

мәлімет 

5.8. Оқу корпустары спорт залымен және акт залымен жабдықталуы

мәлімет 


5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы  

мәлімет 


5.10.  Медициналық пункттер мен қамтамасыз етілу

мәлімет


5.11. Кітапхана оқу залының болуы

мәлімет


5.12.Санитариялық нормаларға сәйкес келетін санитариялық тораптардың болуы 

мәлімет 


5.13.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы 

мәлімет


5.14. Ауыз су режимінің ұйымдастырылуы

мәлімет 


5.15. Білім беру ұйымдарының үй жайларында, іргелес аумақтарында бейнекамералардың болуы

мәлімет 


5.16. Терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастырылуы

мәлімет 


5.17 Өрт қауіпсіздігі талаптарының сақталуы

мәлімет

]]>

Құжаттар атауы


Мәлімет


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:


5.1. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау  

мәлімет


5.2. Ғимарат туралы (ғимарат типі, салыған жылы, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.).

мәлімет


 Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы

(кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар,нақты біліктіліктер, мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).

мәлімет


5.4. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы

мәлімет


5.5. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы 

мәлімет

мәлімет 

5.6. Цифрлы мектеп 

мәлімет


5.7. Оқу кабинеттері 

мәлімет 

мәлімет 

5.8. Оқу корпустары спорт залымен және акт залымен жабдықталуы

мәлімет 


5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы  

мәлімет 


5.10.  Медициналық пункттер мен қамтамасыз етілу

мәлімет


5.11. Кітапхана оқу залының болуы

мәлімет


5.12.Санитариялық нормаларға сәйкес келетін санитариялық тораптардың болуы 

мәлімет 


5.13.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы 

мәлімет


5.14. Ауыз су режимінің ұйымдастырылуы

мәлімет 


5.15. Білім беру ұйымдарының үй жайларында, іргелес аумақтарында бейнекамералардың болуы

мәлімет 


5.16. Терроризмге қарсы қорғалуын ұйымдастырылуы

мәлімет 


5.17 Өрт қауіпсіздігі талаптарының сақталуы

мәлімет

]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:36:00 +0500
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры http://11.shymkent-mektebi.kz/570-aparatty-resurstar-zhne-ktaphana-ory-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-6-aparatty-resurstar-zhne-ktaphanaly-or-oytu-ntizhelern.html http://11.shymkent-mektebi.kz/570-aparatty-resurstar-zhne-ktaphana-ory-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-6-aparatty-resurstar-zhne-ktaphanaly-or-oytu-ntizhelern.html Құжаттар атауы2023-20242024-20252025-20266Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қорОқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер 

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. ]]>
Құжаттар атауы2023-20242024-20252025-20266Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қорОқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер 

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. ]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:34:31 +0500
Білім алушылардың білімін бағалау http://11.shymkent-mektebi.kz/569-blm-alushylardy-blmn-baalau-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-7-blm-alushylardy-blmn-baalau-blm-alushylardy-dajyndy-degej.html http://11.shymkent-mektebi.kz/569-blm-alushylardy-blmn-baalau-zhattar-atauy-2023-2024-2024-2025-2025-2026-7-blm-alushylardy-blmn-baalau-blm-alushylardy-dajyndy-degej.html

Құжаттар атауы

2023-2024

2024-2025

2025-2026

7


Білім алушылардың білімін бағалау

Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:
 7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың
даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.2. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
 7.3.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
  

Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:
7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың
даярлық деңгейі  (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
 7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын  орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
 
 

Білім алушылардың дайындықө деңгейіне өлшемшарттар:
  7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
  7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
 
 


7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойыншаоқыту нәтижелерін бағалау(13-қосымша)


]]>

Құжаттар атауы

2023-2024

2024-2025

2025-2026

7


Білім алушылардың білімін бағалау

Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:
 7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың
даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.2. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
 7.3.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
  

Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:
7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың
даярлық деңгейі  (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
 7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын  орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
 
 

Білім алушылардың дайындықө деңгейіне өлшемшарттар:
  7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);
 
 7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және 
жиынтық бағалау талаптарын сақтау;
 
  7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде 
инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);
 
 
 


7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойыншаоқыту нәтижелерін бағалау(13-қосымша)


]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:32:48 +0500
Өзін-өзі бағалау қорытындысы http://11.shymkent-mektebi.kz/568-zn-z-baalau-orytyndysy-1-r-ou-aartu-ministrn-15052024-106-2-azastan-respublikasy-ou-aartu-ministrn-2022-zhyly-24-arashaday.html http://11.shymkent-mektebi.kz/568-zn-z-baalau-orytyndysy-1-r-ou-aartu-ministrn-15052024-106-2-azastan-respublikasy-ou-aartu-ministrn-2022-zhyly-24-arashaday.html

р/с

Құжаттың атауы

2025-2026

1.

Өзін-өзі бағалау анықтамасы

құжат

2.

Өзін-өзі бағалаудың 2-қосымшасы

құжат

3.

Өзін-өзі бағалау туралы бұйрық

құжат

4.

Кезектен тыс педагогикалық кеңестің хаттамасы (бастапқы)

құжат

5.

Кезектен тыс педагогикалық кеңестің хаттамасы (қорытынды)

құжат

6.

Қамқоршылық кеңес отырысының хаттамасы

құжат




Білім беру ұйымдарын
 бағалау өлшемшарттарының
 2-қосымшасы

 Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауына арналған өлшемшарттар  

 р/с № Бағалау өлшемшарттарыӨлшеуіштерБалдары
1Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі100 %5
2Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі100 %5
3Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі 100 %5
4"Бастауыш, негізгі орта, жалпы  білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі28,4%2
5Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы100 %5
6Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі №92 бұйрығымен сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу)100 %5
7Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі100 %5
8Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде)95%5
9Оқыту нәтижелері (білім, білік және дағды сапасын бағалау)
72,7%4
10Білім алушылардың сауалнама нәтижелерін талдау80%5
11Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау97%5
12Ата-аналардың (заңды өкілдер) сауалнама нәтижелерін талдау86% 5
]]>
admin11 Sat, 12 Jul 2025 12:30:06 +0500
Ғылыми жобалар байқауы http://11.shymkent-mektebi.kz/558-ylymi-zhobalar-bajauy.html http://11.shymkent-mektebi.kz/558-ylymi-zhobalar-bajauy.html admin11 Fri, 30 May 2025 11:37:40 +0500 Азаматтық қорғаныс http://11.shymkent-mektebi.kz/524-azamatty-oranys.html http://11.shymkent-mektebi.kz/524-azamatty-oranys.html Ағымдағы жылдың 29 сәуір күні А.Навои атындағы №11 жалпы орта білім беретін мектеп оқушылары Әл-Фараби ауданы ТЖБ №3 ӨРТ СӨНДІРУ БӨЛІМІ ұйымдастырған «Ашық есік күніне» барды.🔥🚒🧑🏻‍🚒🧯
📌Іс-шара барысында өрт сөндірушілер оқушыларға өрт қауіпсіздігі ережелерін,өрт сөндіру техникасы мен жабдықтарын таныстырып,төтенше жағдайлар кезінде қалай әрекет ету керектігі жөнінде түсіндірме жұмыстарын жүргізді

https://www.facebook.com/share/p/165wCvJnx5/


]]>
Ағымдағы жылдың 29 сәуір күні А.Навои атындағы №11 жалпы орта білім беретін мектеп оқушылары Әл-Фараби ауданы ТЖБ №3 ӨРТ СӨНДІРУ БӨЛІМІ ұйымдастырған «Ашық есік күніне» барды.🔥🚒🧑🏻‍🚒🧯
📌Іс-шара барысында өрт сөндірушілер оқушыларға өрт қауіпсіздігі ережелерін,өрт сөндіру техникасы мен жабдықтарын таныстырып,төтенше жағдайлар кезінде қалай әрекет ету керектігі жөнінде түсіндірме жұмыстарын жүргізді

https://www.facebook.com/share/p/165wCvJnx5/


]]>
admin11 Tue, 29 Apr 2025 18:10:03 +0500